Skip to content

Ledande producent av XR applikationer

Utveckling av XR applikationer med fantastiska fördelar

Med SUTEKI´s XR-lösningar kan du ta dina kund- och medarbetarelationer till en helt ny nivå av interaktivitet och engagemang. Vi hjälper dig att skapa en modern och innovativ upplevelse för dina kunder och medarbetare. Med vår teknik kan du skapa en ny värld av upplevelser som hjälper dig att nå dina affärsmål och differentiera ditt varumärke från konkurrenterna.

Ta kontakt med oss idag för att diskutera hur vi kan hjälpa dig att skapa en banbrytande XR-upplevelse.

Utbildning

Upptäck en helt ny värld med VR-teknik inom utbildning! Genom att kliva in i en simulerad värld kan du uppleva olika scenarier och interagera med objekt på ett helt nytt sätt. Med vår VR-teknik kan du och din personal eller studentgrupp få en mer engagerande och effektiv inlärning som ökar kunskapen och minskar risken för fel.

Träning

Varför begränsa dig till traditionella träningsmetoder när du kan skapa en verklig arbetsmiljö med hjälp av VR-teknik? Med våra VR-träningssimulatorer kan dina anställda eller studenter träna på ett effektivt och realistiskt sätt, vilket ökar säkerheten och minskar risken för skador och misstag. Genom att simulera olika arbetsmoment erbjuder vår VR-teknik en engagerande och lärorik träningsmiljö som kommer att göra inlärningsprocessen både rolig och givande.

Nöje

Ta underhållningen till en helt ny nivå med vår revolutionerande XR-teknik! Inom brand activations och events har VR-tekniken snabbt omfamnats för dess fördelar och möjlighet att erbjuda en unik och minnesvärd upplevelse. Med vår teknik kan ni skapa en simulerad värld där publiken inte bara tittar på, utan faktiskt interagerar med objekt och upplever brand activations och events på ett helt nytt sätt. Genom att erbjuda en ny dimension av närvaro och engagemang öppnar vår XR-teknik upp för en helt ny nivå av underhållning och upplevelser som publiken aldrig tidigare upplevt.

Retail

Ge dina kunder en upplevelse de aldrig kommer att glömma med vår AR och VR-teknik! Genom att förstärka konsumenternas upplevelse av miljöer och objekt kan du öka deras engagemang och förståelse för dina varor och tjänster. Med vår teknik kan du skapa en interaktiv miljö där kunderna kan uppleva och testa olika produkter på ett roligt och spännande sätt. Öka försäljningen och förbättra kundupplevelsen med vår AR och VR-teknik.

Vi ökar vår inlärning genom praktisk träning

Med Ultraleaps avancerade teknik för handspårning kan anställda känna sig verkligt närvarande under VR-träning genom att kunna använda sina händer utan handkontroller.

Urval av kundcase

Italienska Statens Turistbyrå

Vi hade förmånen att samarbeta med Italienska Statens Turistbyrå för att skapa en unik VR-upplevelse som tog besökarna på en fantastisk bilresa längs Amalfikusten i en klassisk Fiat 500. Genom att använda HTC Vive VR-headset kunde besökarna se en riktig 360-graders film av den hisnande vackra kusten utanför bilens fönster. Kampanjen blev en enorm framgång och används flitigt som en marknadsföringsverktyg för Italienska Staten i flera länder runt om i världen.

Merck

Merck är en global ledare inom läkemedels- och life science-branschen. Vi utvecklade en innovativ POS-app med augmented reality-funktioner för deras säljavdelning i Tyskland och Österrike. Genom appen kan Mercks säljare enkelt demonstrera hur olika POS-material kan framhäva produkter på ett apotek. Dessutom kan apoteksansvariga farmaceuter enkelt placera beställningar direkt via appen för en smidigare upplevelse.

Telia & Samsung

Vi hade nöjet att samarbeta med Telia och Samsung för att skapa en spännande Augmented Reality-spelupplevelse med geolokalisering, likt Pokemon Go. Spelet var en viktig del av Telias kampanj för att marknadsföra lanseringen av Samsung Note 9 och utmanade användare att hitta dolda skattkistor fyllda med guld på specifika platser runt om i Sverige. 

Genom att använda geolokaliseringsteknik kunde spelarna hitta skattkistorna i verkligheten och få en mer autentisk spelupplevelse. De spelare som lyckades samla mest guld kunde vinna den nya Samsung Note 9-telefonen. Dessutom gömdes den sista skattkistan alltid inne i en av Teliabutikerna för att locka spelarna till att besöka butikerna och upptäcka allt som Telia har att erbjuda.

Foxway Education

I detta kundreferensprojekt samarbetade SUTEKI med Foxway Education för att utveckla en imponerande VR-app. Målet var att skapa en virtuell miljö där eleverna kunde lära sig att bygga en druvsockermolekyl på ett interaktivt och engagerande sätt.

För att höja upplevelsen och ge eleverna en ännu mer realistisk upplevelse, använde SUTEKI en världsledande teknik för handspårning. Genom att lägga till denna teknik kunde eleverna använda sina händer istället för Touch-kontrollerna. Detta gav en mer intuitiv och naturlig upplevelse för användarna.

SUTEKI:s samarbete med Foxway Education resulterade i en fantastisk VR-app som inte bara ger eleverna en rolig och interaktiv inlärningsupplevelse utan också ger dem möjlighet att använda innovativ teknik för att förbättra deras inlärning.

Weber Saint-Gobain

Weber Saint-Gobain hade en utmaning med att visualisera sina betongkulörer och strukturer. Suteki tog fram en Microsoft HoloLens-applikation med ett 3D-hologram och filter som gjorde det möjligt att testa flera olika betongstrukturer och kulörer direkt mot en riktig husvägg. Skifte av struktur och kulör gjordes med handspårning och talindata.

Envirotainer

Envirotainer är världsledande inom temperaturkontrollerade containrar för läkemedelsindustrin. Att följa rätt protokoll i hanteringen är livsavgörande. SUTEKI utvecklade en VR-simulator där personal kunde träna upp sina färdigheter i hur man hanterar Envirotainers containrar.

Samsung & BMW

SUTEKi utvecklade ett VR-spel till till Samsung och BMW inför lanseringen av en ny smartphone samt BMW i3. Spelet gick ut på att köra runt i en BMW i3 längst en futuristisk bana uppe i rymden och plocka så många Samsung Galaxy Note 8 som möjligt.

Lin Education

Lin Education ställer ut på mässan Bett i London och önskade att visualisera sin vision om framtidens klassrum. Suteki tog fram en app för Oculus Go som tog med användarna på en resa till framtidens klassrum.